Sivut

lauantai 20. tammikuuta 2018

Blogin tarkoitus.

Tämä blogi ei sisällä muotia, kauneutta, meikkejä, "kadehdittavaa" elämää tai poliittista ideologiaa. Tämä blogi on oksennus mun aivoista. Jos epämääräistä ajatuksenvirtaa voi siksi kutsua. Ja ihan perus arkea. 

Tää blogi kertoo musta. 

Universumin siisteimmästä tyypistä. Eli musta. Blogi on itsekehun ja itsekkyyden keskittymä. Tai mä toivoisin ainakin että olisi. Oon vähättelyn ja vaatimattomuuden mestari itseni suhteen. Blogilla ajattelin siis keskittyä vain itseeni, lukea sitä itse ja kadehtia omaa elämää. Ennen kaikkea pitää päiväkirjaa ja jättää muistoja. Innotuksen sain jo loppuneesta päiväkirja harrastuksesta. 
Kirjoitin päiväkirjaa ikävuosina 15-17. Yhteensä 6 kirjaa, semi kerronnallista tarinaa hyvinkin tavallisesta teinin elämästä kaikkien ihmissuhdesotkujen ja  itsetunto-ongelmien keskellä.
Jos jotain voi elämässä katua niin kirjoittamisen lopettamista. Sen lisäksi en edes muista koska olisin oikesti kirjoittanut jotain käsin, muutamaa lausetta pidempää tekstiä. Noh, eihän tää blogi tavallista päiväkirjaa korvaa, jo senkin takia että tää on julkinen, mutta ehkä edes vähän sinne päin. 

Mun ei oo tarkotus vaikuttaa kenenkään mielipiteisiin, vaikka jotain mieltä olisinkin. Haluan keskustella ja ymmärtää kaikkia ja kaikkea. Haluan oppia uutta ja nähdä kaiken haluamani mitä en oo vielä ehtiny nähä. 

Haluun joskus opiskella. Sitä ennen mä ehkä opettelen pitkäjänteisyyttä ja miten keskitytään vaan yhteen asiaan. Ja pysytään paikallaan. Eikä muuteta ihan joka vuosi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti