Sivut

keskiviikko 1. tammikuuta 2020

2019

Kooste muutamista mieleen jääneistä hetkistä vuonna 2019. Paljon ehti taas tapahtua 12 kuukaudessa, on ollu paljon hyviä sekä huonoja hetkiä, mut se on elämää. Vuos 2020 menee varmaa samoissa merkeissä. Ehkä toivon hieman tasasempaa tietä ja aikaa itselleni. Tätä postausta suunnitellessa ja tehdessä tajusin et mun on tosi vaikee muistaa joitain aikoja viime vuodesta. Monet muistiin tallentuneet tapahtumat vaatii aistiärsykkeen, jotta ne palais mieleen. Tässä tapauksessa visuaalisen sellasen esimerkiks kuvien muodossa ja kuviahan mulla oli viime vuodesta tosi vähän. En hirveesti tehny asioita jotka ois vahvasti jääny mieleen tai jotka ois herättäny mussa paljon tunteita.  Muutamia onneks kyllä! Kevät oli etenki tasasen tappavaa aikaa jolloin en juurikaan nauttinu arjesta ja olin jatkuvasti väsynyt. Väsymys heikentää muistia kyl ihan totaalisesti. On ehkä ollut paljon enemmänki hyviä tapahtumia ja asioita elämässä mut ne on vaan jääny vähän kaiken alle ettei niistä oo osannu nauttia.  

Tammikuu

Vuosi alko anopin vierailulla, mun hermot ja oman tilan tarve oli koetuksella kun yksiöön majottuu kolmas ihminen. Olin tosi kireä koko ajan ja en oikein nukkunu kunnolla. En tammikuussa ehtiny treenata juuri yhtään vaikka oisin halunnut. Väsytti ja oli kylmä. Ootin vaan mun suomen lomaa. Tein tammikuussa myös youtubeen dailyvlogeja!



Helmikuu

Helmikuussa kävin suomessa, en oikeesti muista yhtään teinkö sillon jotain muutakin... Töitä ainakin? Suomessa oli ihanaa, hyvät talviset säät ja oli ehkä parasta nähä kaikki kaverit taas pitkästä aikaa.



Maaliskuu

Maaliskuussa kevät alko saapua rannikolle ja mun veli kävi lomalla. Ihan hyvää aikaa, mutten muista juuri muuta, enkä ois muistanu näitäkään ellen olis ensin selannu kaikki viime vuoden kuvat läpi.


Huhtikuu

Huhtikuu... Ei mitään hajua mitä tein.. Mä en oikeesti muista. en kai mitään ihmeellistä. kävin töissä ja yritin selviytyä elämästä. 

Toukokuu

Kansainväliset feriat perinteisesti, lätkän mm-kisat ja kaveri lomalla rannikolla. Semi rankkoja noi hetket ku on joku kaveri täällä, joutuu elää toisen lomassa mukana ja samalla koittaa ite käydä töissä ja elää normi arkea.. mut hauskaa kuitenki!

Kesäkuu

Alotin kesätyöt suomessa. Oli kiva päästä uuteen työpaikkaan, mä stressasin ja olin tosi ahdistunu että mun pitää palata takasin Espanjaan ja jatkaa samassa duunissa jossa olin aijemmin. Olin niin väsyny kaikkeen ja toivoin vaan ettei mun suomen loma loppus ikinä. Ekaa kertaa pitkästä aikaa menin töihin motivoituneena ja mulla oli hyvä olla, en ollu jokasen työpäivän jälkeen ku jyrän alle jäänyt. Ja vaikkei mun vanha työ ollu fyysisesti rankkaa niin ilmapiiri henkisesti aika raskas. Ainoo kuva näyttää olevan ku käytiin  mikkelin lentokentällä! :D 



Heinäkuu

Mut irtisanottiin mun vanhasta duunista. Hartioilta tippu paino ja tuntu että pystyin taas hengittää. Täytin 24 vuotta. Otin itelleni myös toisen duunin extraks ja kävin kokeilemassa keittiöduuneja tarjoilijan työn ohessa. Oli ihan mukavaa vaikka joutukin venymään kahteen paikkaan muutaman viikon. Heitettiin myös yks roadtrip kaverin kanssa.

 

Elokuu

"Olympialaiset" kavereiden kanssa, teemana suomi. Nukuttiin teltassa, kisailtiin joukkueina erilaisissa lajeissa, saunottiin ja käytiin paljussa. Syötiin hyvin!
 


Syyskuu

Takasin kotiin espanjaan. Kriisi parisuhteessa, kolme kuukautta erossa ei oo mikään helppo juttu. Mut  pienen totuttelun jälkee elämä alko taas sujumaan yhessä. Oli kuitenki ihana palata kotiin ja meijän joukkoon liitty kissa nimeltä Neo. Ja mä sain hankittua itselleni silmälasit! Maailma kirkastu yllättävän paljo!

Lokakuu

Lokakuu alko taas Ferioilla ja lähin lomalle Barcelonaan mun suomi-kavereiden kanssa. Oli tosi hauskat 3 päivää ja lähtisin noiden tyyppien kaa ihan koska tahansa uudestaa reissuu! Lokakuussa oli myös Sergion synttärit ja käytiin syömässä hyvin. 

Marraskuu

Autoin kaveria keittiöhommissa ja sain itelleni extraduunin. Marraskuussa treenasin muistaakseni ihan säännöllisesti ja löysin uuen ystävän itselleni. Ehkä parasta ku joidenki tyyppien kanssa vaan klikkaa ja yhteistä juttua riittää, vaikka ollaan kotosin ihan eripuolilta maailmaa ja jonku sattuman kautta löydetään toisemme yhteisestä harrastuksesta. Nii ja kävin juhlimassa yhden toisen ystävän synttäreillä!

Joulukuu

Joulukuu alko meijän salin crossfit kisoilla. Ylitin itseni ja kaikkien muiden odotukset vaikka rikoinki kämmenet ja jätin viimesen lajin kesken. Pääsin silti kolmannelle sijalle ja oon ihan super ylpeä itestäni. Se että mä oon yrittäny aina parhaani. palkittiin vihdoin ihan konkreettisesti mitalilla. Tein vähän duunia ja olin kipee useempaan otteeseen. Nukuin aika huonosti melkein koko joulukuun. Joulukuu meni silti tosi nopeesti mut en oikein päässy yhtään joulufiilikseen. En ehtiny nauttia tai fiilistellä joulua kun olin jotenki koko ajan menossa ja asiat stressas tosi paljon. En taas ehtiny ajatella mitään ja hups, oltiinki jo vuoden vaihteessa. Toisaalta hyvä niin.  Jotenki tuntuu että uus alku. Kevyempi olla. 



Uusvuos vaihtu rauhallisesti kotona. Käytiin kattoterassilla kattomassa raketteja, syötiin himassa hyvin ja oltiin vaa. Toivuin flunssasta ja tänään mulla on vasta ensimmäinen terve päivä. Ruoka maistuu taas eikä silmät ja nenä vuoda koko aikaa. Vähän jo tekis mieli tänään lähtee vielä ulos lenkille, mut taitaa joutuu oottaa huomis iltaan. Oli muuten best herätä ilman darraa, hyvin levänneenä. Taidan olla vähemmistöä tässä asiassa... :D


Toivon että nyt vuonna 2020 mä otan enemmän kuvia, heh oli nimittäin aika vaikee löytää näitä kuvia tähän postaukseen.  En myöskään lisänny kovin montaa kuvaa instagramiin viimevuonna. Ois kiva jos jäis enemmän muistoja asioista mitä on tehny. Aijon jatkaa mun youtube harrastusta taas tänäkin vuonna. Aijon nukkua enemmän ja tehä ihan just niitä asioita mitä huvittaa. Nautin elämästä tänä vuonna toivottavasti enemmän ku viime vuonna. Paljon on työstettäviä ongelmia itseni kanssa ja uskon et asiat selviää ajan kanssa. Jännitän valmiiks jo kesää ja ootan kevättä ja lämpimiä säitä!

Yritän myös päästä eroo ajatuksesta että nää mun asiat, kirjotukset ja sometukset ois jotenki vähemmän tärkeitä ku muiden ihmisten. Oon tosi kova vertailee itseeni muihin ja oon joissain määrin päässy siitä jo pois, mut aika ajoin varsinki luovassa tekemisessä jossa rajoja ei oo asetettu. tunnen valmiiks epäonnistuvani.  Nää mun bloggaukset on ihan yhtä tärkeitä ja turhia ku muidenki. Ja se on ihan tarpeeks!

Btw, jos näissä mun teksteissä on kauheesti kirjotusvirheitä ni se johtuu ihan siitä etten mä nää niitä. :D antakaa armoa. tiedän et se on aika junttia mutku silmä ei vaan osu aina. 

1 kommentti:

  1. https://www.instagram.com/laurajakaksinaulaa/

    Oletko tutustunut tähän bändiin?

    VastaaPoista